måndag 22 februari 2010

tankar tonår ålderdom

jaha nu är det så här..Tankar -bakåt -framåt Idag är det 50 år sen som jag träffade min "gubbis"Imorgon fyller han år -idag spelar jag 50-60-talsmusik för honom -Rock-Han är en "travolta" min kära make Han rockar så hårstråna spretar åt alla håll på de dansanta damerna på motionsdanserna Nu när ålderdomen nalkas med stormsteg så gäller det att rocka loss.Det var fin musik på 60 talet musiken idag förstår jag mej inte riktigt på och det är väl inte meningen eller .Så kära Tilda låt ungdommarna ha sin musik säjer jag till mej själv och gaggar vidare i min takt.....

5 kommentarer:

  1. Jo du som jag kan minnas hade mina föräldrar lika svårt för min musik som jag har för mina telningars.
    PD.

    SvaraRadera
  2. Ett stort Grattis till er och grattis till din man på födelsedagen med.Låter romantiskt 50 år...Ja 60 och 80 tals musik är super bra, jo jag lyssnar nog på "dagens" musik med men det är nåt speciellt med de gammla goa låtarna!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Underbart! Grattis till dom 50 åren tillsammans! Hoppas min man också är som en "travolta" i framtiden, han är 18 år äldre än mej! Men åldern spelar ingen roll så länge han är mitt hjärtas stora kärlek.

    SvaraRadera
  4. 18 år äldre tur för dej Torparmaja en mogen man vid din sida håll hårt i honom.kram

    SvaraRadera