tisdag 9 februari 2010

svordommar

Svära är fult...Vi var till "Boa"och handlade min syster och jag.Det var dåligt sparkföre,Jävla väder sa jag..va sa du sa du jävla väder sa söstra mi.Ja dä sa ja Det ska jag tala om för mamma sa hon.Mamma var nog inte så religös.men vi var ju skickade till söndagsskola så mamma sa ..Du har väl lärt dej att inte missbruka Guds namn .Ja det budordet kunde jag utantill.och fortsättningen ochså..Att Herren inte skulle låta den gå ostraffad som missbrukade Hans namn.Då minns jag att jag tänkte ..Om det nu är så som sagts så var det väl lika bra att jag sa alla svär ord som jag kan komma på för jag får ett straff för alla .Så jag gick bakom ladugården och sparkade på stenar och gräs .JÄVLAR.ANNAMMA.HELVETE.FAN.GUDARS SKYMMNING.JÄRNSPIKAR.HÄLLSKOTTA.JÄRNVÄGARS,STOPPSIGNALER.ATTAN TUSAN KATTEN.DRA ÅT SKOGEN OCH SÅ TILL SIST..KÖSS MEJ I R..A..Det kändes skönt efteråt ..Käre Gud förlåt mej sa jag efteråt fröken i söndagsskolan sa att om man syndat så skulle vi säja så!!!!För om man svor så skulle man få en svart tunga och brinna i helvetes elden Inte att undra på att man var rädd för Gudfadern i det blå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar