onsdag 12 maj 2010

funderingar

Hej igen!Tankar ..När jag var liten så ville jag stänga av mina tankar dom flaxade hit å dit Nu flaxar dom för det mesta på natten när jag inte kan sova.!!!Inatt fanns.detta..Varför lägger Rainfeldt huvudet på sne när han talar?Och du Mona varför blinkar du med ögonen hela tiden..Är du allergisk mot maskara eller har du lösögonfransar...Och är det säkert Anders att du inte får klippa av din svans (för din fru)Är hon rädd för att att du ska tappa dina fans eller ????Ja jösses ..Åså detta med att det var så dyrt hos tandläkaren.Jag bad till Gud att jag skulle ha sådana tänder som mormor så jag kunde lägga dom i ett glas till natten!Jag var liten och rädd för tandläkaren.Som tur var så blev jag inte bönhörd den gången Och man ska hålla vad man lovar det gör metrologerna Regn.regn.regn.Och fy skam för folksam.Dom har sängt begravningshjälpen med hälften.(SÄNKT)alltså .Nu ska vi pensionärer döpa om bolaget till FOLKSKAM Och gubben som stal pengar från röda korset...Har denne man inget samvete kan han sova gott jo det gör han nog säkert han fick ju "guldfeber"vad han menade med det ..Kram på er som vill höra på klagomuren.

1 kommentar:

  1. Men visst är det konstigt hur alla tankar får liv om nätterna...
    Känner såväl igen det där. Förresten tror jag att när det gäller herr R och fru S, så gör de som de gör med det som finns i ansiktet, därför att de ljuger. Mest hela tiden. Små små tecken som forskare redan har kommit fram till ;)
    kram till dig och så försöker jag stänga av filmen som pågår nattetid. Hos dig och hos mig.

    SvaraRadera